16-07-2019 - Kaatsheuvel - St.Job-in-‘t-Goor - 92 - Reisverslag uit Sint-Job-in-'t-Goor, België van Hanny Morsink - WaarBenJij.nu 16-07-2019 - Kaatsheuvel - St.Job-in-‘t-Goor - 92 - Reisverslag uit Sint-Job-in-'t-Goor, België van Hanny Morsink - WaarBenJij.nu

16-07-2019 - Kaatsheuvel - St.Job-in-‘t-Goor - 92

Door: Hanny

Blijf op de hoogte en volg Hanny

16 Juli 2019 | België, Sint-Job-in-'t-Goor

Het afscheid van Immy valt me vanmorgen zwaar, we “gaan uit elkaar”, Immy naar huis, en ik vervolg mijnreis op eigen benen (wielen).
Mijn Miepje wijst me de weg naar Breda, nog 35 km, gezellig maar erg druk. Lekker lunchen, dan tref ik een vrouw die donderdag de Camino gaat fietsen. Zo leuk, we kletsen honderduit. Ze is 64, vorig jaar Rome gefietst, nu kan het nog. Langs het riviertje de Mark ontmoet ik een vrouw die de Camino gefietst heeft en een maatje zoekt om naar Rome te gaan. Ben wel 70, maar nu kan het nog. Wat is dat toch met die eigenwijze vrouwen? De mannen die alleen fietsen zijn allemaal zo op zichzelf, krijg je nauwelijks contact mee.
Fietsen gaat super, moet ‘t nu alleen doen!
Ik fiets de alternatieve route via Antwerpen, en stop 15 km voor deze stad. Camping Het Veen belooft restaurant, tapasbar, winkel en broodjesservice, haha! Restaurant is de kantine, tapas is geschrapt, de winkel is een schap aan de muur, en de bakker heeft vakantie, dus geen broodjes.
Morgen naar Antwerpen!

• 16 Juli 2019 - 17:24

Marlies:

Zo kort onderweg en nu al zulke mooie ontmoetingen. Wat is fietsen toch fijn om te doen!

• 16 Juli 2019 - 17:34

Celine:

Leuk om je op deze manier te volgen hanny! Geniet van alle mooie momenten. You can do it

• 16 Juli 2019 - 19:12

Dineke:

Hanny het gaat je alleen ook lukken, geniet ervan.

• 17 Juli 2019 - 06:28

Willempje Bouwmeester:

Wat fijn dat we een beetje mogen meereizen, Hanny!! Een mooie tijd!