14-07-2019 - DIepenheim - Oosterbeek 90 km - Reisverslag uit Oosterbeek, Nederland van Hanny Morsink - WaarBenJij.nu 14-07-2019 - DIepenheim - Oosterbeek 90 km - Reisverslag uit Oosterbeek, Nederland van Hanny Morsink - WaarBenJij.nu

14-07-2019 - DIepenheim - Oosterbeek 90 km

Door: Hanny

Blijf op de hoogte en volg Hanny

14 Juli 2019 | Nederland, Oosterbeek

Alle goede voorbereidingen zijn natuurlijk niet voor niets geweest: vandaag gaat het echt gebeuren! Slecht geslapen, vroeg uit bed, tassen aan de fiets, en vreemd gevoel dat ik niets hoef op te ruimen, want dat doet Theo wel. De kinderen komen, Immy op de fiets, samen koffie en wegge. Knoop in mijn maag, tranen branden... Je hoeft dit niet te doen hoor mam, jij wou dit zelf! Ja, als we gezegd hadden dat ze het moest doen, deed ze t niet. Wrijf het er nog maar even in. Ik weet het allemaal wel, maar afscheid nemen wordt nooit meer mijn ding.
Knuffel aan iedereen, we vertrekken, Theo maakt een filmpje.
Heerlijk op de fiets, via de LF4 naar t kleinste stadje van Nederland, Bronkhorst, koffie! Dan over de Veluwezoom naar Arnhem, veel klimmetjes, goed voor de billen en voor t moraal. Rijnoever camping in Oosterbeek, een oude bekende: hallo, we zijn er weer! We eten heerlijk bij Pizzeria Pratelli.
Als dit een voorbode mag zijn van het vervolg van mijn reis, doe ik het ervoor.
Dank voor alle lieve berichtjes.

• 14 Juli 2019 - 18:38

Marlies:

Lieve Hanny,

Het is ook niet niks wat je gaat doen. Daar horen tranen bij. Maar, je kunt het. Zet hem op, ga ervoor en geniet van alle indrukken.