20-07-2019 - Honnecourt - St.Quentin - 33 km - Reisverslag uit Saint-Quentin, Frankrijk van Hanny Morsink - WaarBenJij.nu 20-07-2019 - Honnecourt - St.Quentin - 33 km - Reisverslag uit Saint-Quentin, Frankrijk van Hanny Morsink - WaarBenJij.nu

20-07-2019 - Honnecourt - St.Quentin - 33 km

Door: Hanny

Blijf op de hoogte en volg Hanny

20 Juli 2019 | Frankrijk, Saint-Quentin

Goed geslapen, maar benen zijn toch erg vermoeid. Ik besluit de 30km naar St.Quentin te fietsen, ik ken de camping daar en het is een prachtige stad. Tom zei: ook genieten Hanny, en hij heeft gelijk, ik leg me te veel op.
Ik zit om 9 uur al op de fiets, zie direct een gele Jacobsschelp op de weg, en stickers langs verkeersborden. Ja, daar wordt een mens blij van. Als ik stop om een foto te maken, fietst een vrouw in beeld. Ze fietst terug uit Santander en waarschuwt me om in het begin van dit traject kalm aan te doen en zuinig zijn op mezelf. Dat ga ik dus doen.
Koffie in St.Quentin en even klein worden in de basiliek. Dan naar de camping, er dreigt onweer, maar waait over. Ik dommel en lummel wat bij de tent (ja, ik!) en dan de stad in om te eten. Heb twee dagen niets fatsoenlijks gehad, ja Theo, WE kunnen het wel lijden. Ik zit eerste rang op het terras, dan kan ik de fiets zien.
Morgen gaan we weer op weg....

  • 20 Juli 2019 - 17:10

    Theo:

    Ben trots op je !
    Dit hoort er ook bij
    Tom heeft gelijk

  • 20 Juli 2019 - 17:10

    Marlies:

    Hoi hoi
    Klinkt als een hele goede raad. Vooral gaan genieten, er komen zeker momenten van afzien, dus geniet daar waar het kan

  • 21 Juli 2019 - 06:59

    Jacina Mensink:

    Hoi Han, het is inderdaad afzien. Elke kilometer is er weer 1.
    Vrijheid bestaat uit het erkennen van grenzen. Krishnamurti.
    Liefs, tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanny

Soms komt er een idee in je hoofd, en dat laat je niet meer los: fietsen naar Theo in Portugal. Ik heb daar geen fiets en het is wel een heel omslachtige manier om er daar een te krijgen, maar toch. Het idee werd een plan, en na een grondige voorbereiding vertrek ik op 14 juli 2019 op de fiets naar Alte in de Algarve.

Actief sinds 08 Juli 2019
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 6675

Voorgaande reizen:

14 Juli 2019 - 01 September 2019

Trappen naar Theo

Landen bezocht: