21-07-2019- St.Quentin - Liancourt - 110 km - Reisverslag uit Saint-Quentin, Frankrijk van Hanny Morsink - WaarBenJij.nu 21-07-2019- St.Quentin - Liancourt - 110 km - Reisverslag uit Saint-Quentin, Frankrijk van Hanny Morsink - WaarBenJij.nu

21-07-2019- St.Quentin - Liancourt - 110 km

Door: Hanny

Blijf op de hoogte en volg Hanny

21 Juli 2019 | Frankrijk, Saint-Quentin

Ik heb 9 uur geslapen en ben weer fit, goedemoigen! Ik pomp direct de achterband van mijn fiets op, ik voelde dat-ie t nodig had. Ik vertrek met een brede grijns van de € 5,70 camping, oh dat vrije gevoel.mooie route, veel jaagpad langs het kanaal, iedereen groet en t gaat lekker. Stop in Noyon voor koffie, de kathedraal is gesloten, ook dat schiet lekker op. Het is erg warm, hier nauwelijks winkels en restaurants. Zodra ik een boulanger tegenkom stop ik voor broodjes en water.
Pauze in Compiegne, einde van traject Henegouwen. Verde via Oise en Eure naar Chartres, zwaar traject. De camping is nog 35 km en 5 km vanaf de route. Adres van de camping in mijn Miepje, en ze brengt me er zo naartoe, wel giga klim. Tokki-camping, veel stacaravans en grote gezinnen waarvan je. Iet kunt zien wie bij welke generatie hoort. Ik eet salade en bel nog ff met Kasper en Theo

  • 22 Juli 2019 - 18:22

    Jacinta Mensink:

    Hoi Han, wat een mooie dag en weer zo fit als een hoentje. Geweldig. Trappen naar Theo, wat een geluk. De tevreden mens is steeds gelukkig! Het ga je goed en op naar weer zo'n dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanny

Soms komt er een idee in je hoofd, en dat laat je niet meer los: fietsen naar Theo in Portugal. Ik heb daar geen fiets en het is wel een heel omslachtige manier om er daar een te krijgen, maar toch. Het idee werd een plan, en na een grondige voorbereiding vertrek ik op 14 juli 2019 op de fiets naar Alte in de Algarve.

Actief sinds 08 Juli 2019
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 6654

Voorgaande reizen:

14 Juli 2019 - 01 September 2019

Trappen naar Theo

Landen bezocht: