04-08-2029 - Hendaye - rustdag - Reisverslag uit Hendaye, Frankrijk van Hanny Morsink - WaarBenJij.nu 04-08-2029 - Hendaye - rustdag - Reisverslag uit Hendaye, Frankrijk van Hanny Morsink - WaarBenJij.nu

04-08-2029 - Hendaye - rustdag

Door: Hanny

Blijf op de hoogte en volg Hanny

04 Augustus 2019 | Frankrijk, Hendaye

Whatsapp is voor mij de meest geweldige uitvinding van de laatste jaren. Theo en ik bellen iedere avond via Whatsapp voor €0,00; als ik ‘s avonds op de camping ben geïnstalleerd “deel ik mijn locatie” met de kinderen, je weet maar nooit; en het is een geweldig medium om berichtjes, foto’s enz uit te wisselen.
Ik lummel de hele morgen lekker bij de tent en vind een reisverslag over het boemeltje langs de Noord-Spaanse kust.dat had ik voor ogen, ga het morgen weer proberen.
Terrasje aan de boulevard en lekker bellen met Jacinta. Ik slenter langs het strand en brand een kaarsje in de Eglise St. Anne.
Lekker eten, veel appjes en morgen verder met mijn reis.

  • 05 Augustus 2019 - 18:21

    Vera:

    Hoi Hanny,

    Wat ben je al een eind opgeschoten! Wij zijn aangekomen bij onze vrienden in Busserolles en ons wachtte een warm onthaal. We hebben bijna 1300 km afgelegd, en Gregor gaat daar nog de nodige duizenden aan toevoegen. Ik lees je verslagen met plezier, alle goeds!
    Groeten van Vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanny

Soms komt er een idee in je hoofd, en dat laat je niet meer los: fietsen naar Theo in Portugal. Ik heb daar geen fiets en het is wel een heel omslachtige manier om er daar een te krijgen, maar toch. Het idee werd een plan, en na een grondige voorbereiding vertrek ik op 14 juli 2019 op de fiets naar Alte in de Algarve.

Actief sinds 08 Juli 2019
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 6662

Voorgaande reizen:

14 Juli 2019 - 01 September 2019

Trappen naar Theo

Landen bezocht: